p  o  l  e  c  a  m   ↴




Trzebież w poszukiwaniu zorzy

Za namową i informacją z profilu facebook'owym Pogoda w Województwie Zachodniopomorskim:
+++ Uwaga +++ dzisiejszej nocy warto wybrać się poza miasto i spojrzeć w północną stronę nieba. Może i wam uda się zaobserwować Zorzę tak zwane światła północy.Najważniejsze jest to, że pogoda nam dopisze. Zorza możliwa będzie w godzinach 21:00 - 01:00.
wsiadłem wieczorem w samochód i udałem się na małą wycieczkę do Trzebieży. A nóż widelec uda mi się zobaczyć tę sławetną zorzę. No cóż albo ślepy albo po prostu warunki pogodowo meteorologiczne jak i miejsce obserwacji były do kitu bo jakoś jej nie zauważyłem. Jednak pobawiłem się swoim starym i wysłużonym już kompaktem - ustawiłem zalecane parametry i strzeliłem kilka fotek. Oto co mi wyszło po lekkiej obróbce:








Dość ciekawie wyszedł za to kot (uchwycony powyżej) który polował po ciemku na ryby chyba. Bo nie na mule czy jak się nazywają te skorupiaki.





Reply to this post

Prześlij komentarz


    p  o  l  e  c  a  m   ↴





Free counters!