p  o  l  e  c  a  m   ↴




Sesja niechcąca mnie

Podczas krótkiego pobytu w Nowym Warpnie trafiliśmy na siłownię pod chmurką. Powstają jak grzyby po deszczu i pewnie dobrze. Mnie jakoś tak ... nie przyciągają. Nie przyciągają ale zauważyłem że kiedy się koło takich miejsc przechodzi to podchodzi się do nich są bo są. Ale kiedy już usiądziemy na jakimś urządzeniu - zaczynamy z tego cholerstwa mimochodem korzystać - ćwiczymy. lepiej lub gorzej ale jednak. Tak i mi się trafiło - usiadłem i zacząłem się bawić kilkoma urządzeniami - na potrzeby fotografii :). A oto efekt mojej zabawy uchwycony okiem drugiej połowy:
















Czy tak powstają wszystkie te prozdrowotne foty wysportowanych facetów czy kobiet? Pewnie tak - musi być w tym zabawa. Choć i tak na końcu jest - a teraz na piwo kochani zapraszam :). I tym miłym akcentem udałem się na jedno bezalkoholowe bo dotarłem tu za kierownica swego boildu marki Dacia :). Taki napompowany i w duchu mówiącego (pier#@lę nie robię) obraz mężczyzny - mnie :):


Reply to this post

Prześlij komentarz


    p  o  l  e  c  a  m   ↴





Free counters!