p  o  l  e  c  a  m   ↴




Trzebież Szczeciński stacja

Pojawiłem się tu kolejny raz z racji że nad woda z lekka pizgało - było zimno, wiało - a tu w głębi Trzebieży cieplutko i prawie bezwietrznie. A i sam dworzec a raczej nieczynna już stacja to zajebiste miejsce na zdjęcia i odpoczynek w miejscu zapomnianym przez świat. Tu przejeżdżają już tylko towarowe a pasażerskie trafiają się tu z racji jakichś ważnych wielkich wydarzeń raczej w Szczecinie.



Zapraszam do wycieczki po stacji Trzebież Szczeciński kadrami które wybrałem z wielu które tego dnia zrobiłem swoim turystycznym kompaktem. Podczas wizytacji tego miejsca wykonałem też kilka ujęć smartfonem który posiadam i czasami używam gdyż widzi świat trochę szerzej niż canon i ... i inaczej niż on. Zdjęcia z tego urządzenia i tego samego miejsca są dostępne pod adresem: http://demolek.blogspot.com/2015/06/stacja-trzebiez-szczecinski.html Tam też kilka panoramicznych ujęć tego miejsca wykonanych srajfonem. Wycieczką po stacji i jej terenie zacząłem jak zwykle od przejazdu przy ulicy Wojsk Ochrony Pogranicza przy skrzyżowaniu z ulicą Polną kierując się torowiskiem wzdłuż ulicy Dworcowej w stronę przejazdu kolejowego na ulicy Kościuszki.






























Reply to this post

Prześlij komentarz


    p  o  l  e  c  a  m   ↴





Free counters!